--> Small Pencil

Friday 21 October 2011

Abcdefg !


Hello guys ! Hari neyy hari Jumaat dah kan ? Cepatnyaa :o Next week dah cuti sebab Deepavali Vanekem kan ? So ... YES YES ! Ada masa untuk study subjek science for exam kan ? Nasiblah lepas cuti baru sn , kalau tak , arwah laa -,-

Nak tahu tak ? I'm so exciting sebab paper bm bi geo sej ag kh dah khatam . Alhamdulillah :] Tapi kan tapi kan , yang tak berape nak bestnyaa sangat lah kan , semua macam hapee jeh soklan . PPD bagi macam takleh susah susah lagi jeh ? Fehh , mendap otak bhai nak fikir semua . Dengan form1 form2nya lagi -,- Killer!

BM 1 BM2 ; Bolehlah tahan . BM2 tuh laa yang paling aku bengang sekali -.- Tahu tak tahu tak ?Aku tengok dekat first page tuh dia tulis '1 jam 15 minit' tau . Amys puns cakap 1jam15min tau . So masa exam start jehh , aku punyalah excited cipannya tak toleh kanan kiri langsung sebab dok excited buat sebab takut tak sempat tau . Buat karangan lelaju jeh , nasib idea semua dah install awalII kan . Pastu masa tengah syok buat tuh , tertolehlah kelas budak form1 neyy ada yang siap gigit kukulah ape , korek pencil lah , main habuk pemadam lah . Dalam hati aku ' pehal aa budak neyy, masa dah aa 1 jam 15 min jee , boleh sempat lagi buat benda alah tuh semua ? ' . THEN bila dah siap tuh , tergerak hati tengok board depan kan , sekali tengok masa '2JAM' ? Fehh , rase nak nangis puns ade . SiaII jeh aku buat lelaju THEN dah siap termenung macam orang bajek pandai --"

SEJARAH ; Omeiylnyaa awak paper sejarah --" Masa form1 bolehlah straight A jee awal tahun sampai akhir tahun . Masuk form2 , haa amek kau ! Dengan C sekali melambung naik :D Gentle , sejarah makin lama makin kemain susahnyaa :o Rasa macam nak gigit gigit jee paper sejarah tuh tau ! Err --" Bila tak tahu nak jawab ape , mulalah bunyik ' shsshsshhshh ' dekat orang belakang , kiri , depan aku . HAHA :D Kate pelajar cemerlang kan ? Acani lah . THEN nanti mulalh tauke kerepek tuh nak pandang pandang badi kat aku kan ? Eee'ii , macam aa aku pernah hutang kerepek kat dia doh . Suka hati aku aa . Kain kau pun londeh , lagi nak jaga kain aku . songoi :V

GEOGRAFI ; I love you much much much . Muah kanan muah kiri sikit :* Aloloo , neyy lah paper yang paling senang since semua paper yang aku jawab tau tak ? Yang lain semua macam haram 'o' arwah jawabnya --" Banyak lah yang aku study keluar kan . Alhamdullilah , syukran . Wish dapat A++ boleeh tak cikgu ? Alah , boleh lah cikgu . Cikgu kan omeyl , antik #amboii . HAHA . Cakap pasal geo , aku lupa nak hantar buku nota . Matilah naik sch kena bebel punya . Gentle!

MATH 1 MATH 2 ; Neyy yang paling nak arwah neyy jawab even ade calculator sekali puns . Math1 banyak tanye orang sana sini . Peace (Y) Yang paling syiok syiok sangat , teacher cina neyy dia siap tunjuk aku jawapan lagi . Dia tuliskan formula jalan kerja jawapan semua kat paper aku untuk paper 1 . memangg cunlah teacher tuh :] Paper 2 lah something wrong somewhere sikit . 1 soalan aku tak sempat nak jawab ! Tensionnya mak . Untungg lah , dulu masa form1 asyik A+ jee kan ? Now , C+ :'(same jaa macam sejarah .

AGAMA ISLAM ; Paper neyy kena jawab sesopan sikit . Takboleh tanye orang . Dosa you know ? Jawab je lah kalau rasa kena dengan soalan kan kan . Makin lama makin drop , masa tengah tahun punya exam 100 , neyy tak tahu lah berapa aku dapat :o seramnyaa ~~ 


KEMAHIRAN HIDUP ( KT) ; Gentlee lah perempuan amik teknikal kan ? Omeiyl jee xD Tapi actually memang best aliran neyy dari yang kirakira , masakmasak , jahitjahit tuh semua . Ouhh , pleaseee lah! Saya tak minat okayy ? Neyy puns diantara paper yang nak ajar jadi arwah kang . Susahh gilaaaa ! Kiteorang banyak yang hentam tahu tak ? Aku tengok budak perempuan kelas aku yang amik perdagangan semua dah dok relax relax goyang perut kan . Yang KT neyy , dok goyang kepala sebab pening dengan soalan macam mangkuk bertingkattingkat . Tolong laahh PPD , buatlah soalan yang takpayah buat kiteorang rasa nak meniru boleh tak ? Cikgu cikgu , jangan denda kami ketuk ketampi sebab kami tak dapat A okay ?

Yang akan datang , science . Awak jangan lah nak ganas ganas sangat okayy sayang ? Jinak jinak jaa okay ? Awak kan omeyl :3 HAHA , lol --" Okayy lah , penat nak taip panjang panjang eyy . 
Lastly , Happy Deepavali :> toodless ~~