--> Small Pencil

Saturday 8 October 2011

Stereo Heart ♥



Hey hello :o Lamanyee saya tak updated blog nih kan ? Cuti seminggu tapi pemalas . Heee'erm , bukan pemalas aa -.- Tarak masa sebab hw saya atas meja tuh memanggil manggil saya untuk disiapkan . Amboii ayat :D mueheehe . nih puns updated saje saje jaa act . Tak tahu nak story ape -.- kemek leww

THEN THEN , nak cakap ape lagi nihh o.O haaa ! nak cakap sikit nihh , saya kan saya kan gembiraaaa sangat sebab hati saya nih () dah kena apentah sampai saya sedih jee -.- Ohmyy ohmyy poyonyeww . gentleee saya cakap , setiap malam saya takboleh tidur THEN mesti menggedik gedik nangis dulu before tido :o ? Apa nih ? Dah leteww , malam tadi saya skype dengan dia thau . THEN dia cakap dia 'sayang saya sebagai kawan' jee dah . THEN , dia cakap dia sayang gegirl dia . Ape lagi , saya terus off .#sakithatilahkonon . Actually , saya tak faham dengan dia -.- kejap kemain baik dengan saya , kejap kemain sakitkan hati saya .Masa skype dengan dia kan , saya bukak lagu apa tau ;  disaat kumencintaimu . omelnya omelnya -.- k tahu poyo nyeww ? HAHA , lol -.- Before skype dengan dia tuh , saya skype dengan sugarglider saya ; Alisa Najwa . Jantung Hati Perut ParuParu saya tuh . Adik yang selalu memahami saya . lol --" Kite main story telling kan adik ? Alololo omeylnyaa kita :3 hook hook , kemain perasan sungguh akak kau nih dik . Kita cerita pasal L and A -.- Main nangis²sampai mata macam kerbau -.- takpayah cite aa kemain mewaah punya mata kan ? omelnyaa . muehehee . Adik saya tuh kemain omel jee . dahlaa ketottt ; 

Next pasal 'COPYCATE' .  Eeee'iii , nyampahnyaa dengar nama tuh ? Apa kau apa kau ? Dah aa copypaste status aku kan ? Entry kak mimi puns kau nak copypaste sebijik kan ? tolongg aaa -,- Cetek noo minda kau nak fikir kan ? Kalau dah tak tahu sangat nak buat post apa , takpayah ade blog lah dhei --" Paria gila ayat kau kan dahtuu buat tak tahu ? Memang nak kena siku aa . gentlee , aku tak buat apa apa kat kau tak aleh² kau BLOCK aku ? Hoii ! Terharu aku dalam dalam sis :3Tahu aa kau tuh hotsentap kan ? Konon bangga aa tuh dapat block aku yang 'superpoyo' nih kan ? ececeyy ,'  i give you a big applause ' Standing Ovation baby !


THEN saya skype dengan 'biyy' saya . Apa apa ? Biyy ? watafaak saya mane ade biyy lah dol ! tuu abang bff dan segala macam saya okayy ? Afiq :) Dia kan sangat baik . Dah tak payah nak puji lelebih ,duit raya dah abis --" mueheehe . mula² ym dengan dia . pastu asyik stuck jee , dia ajak aa skype jaa . konon sebab dia baru install letewww . eii''ii poyonya kau biyy . HAHA :D Ceyy , konon install skype kau tuh untuk aku leteww . amboi , terharunya aku biyy dengan kau :')Hee'erm , rasa dah cukup kot nak semakkan post saya nih . Nak main pesbuk lah pulaak . mueehehe ^^ kbyee . toodles up ~~


p/s ; perasan tak post kali nih banyak perkataan "skype" warne biru tuh ? HAHA . macam tuh tuh tittle aa . mysuperskype !



Much lovess ; echaa