--> Small Pencil

Sunday 18 September 2011

Happy Born day to me -,-






Hey soul ! How're you all today ? I'm pretty good :3 well , today is my born day 14 years ago . Yeaaahh , i'm already fourteen today ? what shoo exciting to mee  ? OMG OMG , am i too old ? Oh no ! just become more matured than before -.- okayy , i will !

errhem errhem , listen listen ~~

 Happy birthday to me , 
Happy birthday to me ,
Happy birthday to echa ,
Happy birthday to me (Y) ~~

what shoo ? heheehe , watpeace and watleek baby :* wane wani tuh , dah macam paria dah niyy . lol --"
Lalaalaa , cuba korangs teka saya dapat ape hadiah birthday gapo ? gapo dio ? tekolee ~~
dadarraaa
-
-
-
V

Teardrops on my guitar :') Thanks dad . 2 hari sebelumm birthday echa , ayah dah belikan . Sumpah terharuu giloo lah sia . c: okayy , nampaknyaa cuti saya akn dihabiskan dengan pergi ke kelas guitar -.- ohh my god ~

So , saye dapat FREE CALL from maxis and celcom . Jyeaaah , thank you baby huggies :* i'm so 'Happy Meal ' ceyy ceyy . saya call girlfiee saya ; mien then kiteorang gosipp gosipp lah . Ape lagi an ?Celcom tu an , tak thau nak call sapee -.- THEN , saya nak story about last night . What what ? Ex saya otp dengan saya sampai pukul 2 pagi lol --" Tuh puns stop sebab dia ngantuks . Diaa call saye guna phone rumah lagi . Gulanyaa what the fish ? marah PUAN dia baca nih . Atotoo , kiteorang just borak-borak mak datin jaa . Peace (Y) THEN , semalam dalam sejarah , saya terpanggil dia 'sayang' mase otp tuh . Masa tuh rase macam macam 'Ohhmygod ohhmygod , i really did it ? ' auuuwwwws geli ketiaks youu alls .

Masa malam tuh , rase macam berterbangan dalam syurga . Fehh , mendap bhaii -.-  best thauu . rindu giloo kat dia auuu . ecececeee , miang nyaa miangnyaa . bukan miangs , comeewwl ;3 k k , pastu tadi an , saye bukak facebook THEN tengok ramai gilalah yang post dekat facebook wish saya .Sumpah terharuu gila lah sayang :') THEN masa lepas zohor saya tengan siap-siap nak pergi openhouse , ade satu bas kawan-kawan saya datang sekali dengan ex saya tuh . Oh god , terkejut mak . fast fast saya tukar baju .

THEN , bila diaorang masuk . Saya terus kena rasuk dengan syaitonn mane entah jadi pemalu gilaa gilaa lah . Tak pandang langsung muka dia . THEN , ma boleh lagi kacau saya an pasal dia . Masa tuh rase macam nak nangis puns adee . Sabar sabar ~ k , dia tinggi sangaattt . rase macam klcc dengan setinggan bila diri sebelah dia . THEN , amal boleh lagi main amik amik gambar . Dahlaa bengang siot siott punya.  Tak sempat puns amik gambar dengan  dia sebab kawan diaa shoo ramai . konon malulah , ecece (Y) watyam betuls ahh saya nihh .Dahlaa susah nak jumpa dia lagi .THEN , ma saya cakapp , dia pandang saya lain macam bila dia dah nak balik tuh . Weirdo -.-

THEN , kita pergi openhouse thauu . Jumpe AKIM bah . Dia shoo somewwl and's tinggi gilaa <3  tergugat iman saya thau awak . aloloo :> hehehee , gatai naa . dah aahh . kite nak layan twitter pulak .

boboii stalker :* toodles ~; echa