--> Small Pencil

Saturday 17 September 2011

You break my heart (!)


Hello people ! How are you today ? I'm abcdefgjrgsagd not well today -.- Ekh ekh , kita kan kita kan dalam kemurungaann dan kesedihan lol --" Tapi kita buat watleek watleek watpeace (Y) jaa depan orang kan . OMG OMG sabar sabar kayy cha ?

Post harinih nak story pasal gayboy k , bunyi macam omeyl jaa kan . Hekehek , bangga sikit bangga sikit :p

Choopp ! Awak awak stalker , muka tuh jangan nak main cerut cerut sangatlah kan baca post niyy . Seramm  titerww tengok wokk ;D k ? dah habis merapeek ni . Time to story . Semalam an , kite dapat text dari sorangg makhluk yang shoo shoo jahat -.- You know what ? Baru putus tak sampai 1 jam , dah adee aweks baru siot siott ! Dah sah kau gayboy dol .# ekh , banyak nya perkataan ade line . WOOAAAPS ! sorry awak terasa kalau awak GAYBOY

hahaaha macam haram jaa . Haram ? memang puns :p THEN , gayboyy tuh text saya suruh pujuks ex-aweks dia tuh sebab dia cakap saya punca diaorang putus . Bunyi macam mintak penyapu terbang an ? Ekh gayboyy bodoh , aku tak hinginnn hingin langsungg doh nak RAMPAS kau . hee'eleh hai -.- Tengok tengok , saya dah gune bold and warne meraah tuh (!) Marah nih marah nih . Even aku mengaku aku suka kat kau , tapi aku thau yang kau tuh milik orang laa sia .

THEN, echa yang baik hati nih # hokhik gatal lobang telinga kite wak niyy * puns text ex si dogol tuh THEN, pujuks aah sebab saya tak suka orang main putus putus niyy . Kesian konon . Well , cukuplah dulu pernah dikecewakan kan dulu ?

Saya dengan ex dogol tuh member kamcengggg mase Form1 dulu masa saya sekolah petang*1K1* . Tak percaya ? Rewind balik ~~ hahaha , saya puns text dia dengan care sopan menyopan . THEN dia puns reply dengan sopan menyopan kan ? ekh , kita sopan ah wak . sep sikit sep sikit :> 

THEN , dia ceritalah semua pasal dogol tuh dekat saya , dia cakap bukan pasal saya diaorang putus  . fehh , masa tuh macam berangin angin badan saya nih . Mana taknyee , bazir kredit jaa text banyak banyak an :'o tapi takpelah , yang penting an saya dapat thau perangai si dogol songoi tuh an . Even sekecik kecik paramesium puns saya dapat thau . hahaa , kalah cikgu sains lol ;D 


THEN , saya puns text lah si gayboy dogol songoi tuh . Rupe rupenyeww , ade simcard di sebalik blackberyy saya -.- kawan saya yang cureng dengan si dogol tuh . Fehh , lagi sekali nih gunung everest bertukar menjadi gunung neverest lah siot .

sabar jaa lah wahai organ organ mase baca text tuh~~ tapi , still tak sabar nih . masa tuh an , saya shoo small heart dengan kawan saya tuh yang tikam tikam saya dari belakang #ayat bm mantap hingga mendap bhaii . Well , student terbaik Cik Hanisah :p  k , swear until now , saya still tak dapat terima ape yang awak dah buat kat saya thau Awak (!)


Masa tuh saya terus jadi gilaa , updated status facebook semua ayat longkang busuk ~ sedih sangat lah konon . yang paling sedih bab saya teringat yang kita niyy BFF thau. part tuh , rase macam nak bertukar jadi HAWK hijau jaa .sedih gilaa kot . sedangkan awak thau yang kita gilaa dekat gayboy tuh. awak couple dengan dia lepas solat jumaat . patutlah kite tengok fb awak , awak updated ; 16 september 2011 ade heart heart lagi tuh ? Ya Allah .

THEN , saya terus nangis nangis sampai malam , sampai eyebag saya terserlah thau . dahlaa esok birthday saye , untungg ahh -.-  THEN , masa saye online malam tuh , awak tulis status macam bersalah jaa bunyi . Saya tak tahu nak buat apee . awak tanye saya , saya marah keh ? saya terus cakap , tak ! jodoh awak dengan dia kan , saya boleh buat ape ~ Mase tuh puns nangis tak henti , sampai selesama batuk batuk batuk . bodoh kan nangis pasal benda tuh ?

THEN , lepas nangis pasal benda bodoh tuh saya terus updated status pasal REDHA -.- sumpah tak redha puns actually . k , saya tak tahu macam mane nak berhadapan dengan korang berdua bila naik sch nanti , sumpah taknak naik! Ma , bila nak pindah sch ? dahlaa asal toleh kanan jaa , gerenti nmpak muka gayboy lagi . yang part tak tahan , nak jumpe BFF kat sekolah nanti . dahlaa lah kite niyy asyik berkept jaa . hopefully , saya dapat menerima kenyataan dengan cepat sebab saya sayaanggg sangat BFF saya tuh even dia dah buat saya macam tuh . 

k , saya dah penat menaip . gtg . toodles ~~ lots of loves ; echa  
p/s ; dulu parang sekarang besi , dulu sayang sekarang benci (Y)