--> Small Pencil

Sunday 27 November 2011

No Title xD



Assalamualaikum and Good night geezz ! so , how's life ? I'm totally not in mood now :\ Kbai . Okay , actually saya banyak sangat problem yang perlu di-solvingkan tapi masih tidak dapat di-solvingkan . Sebab .. saya selalu nak lari dari problemss . Untunglah ~ ~ Allah sayang saya jadi dia nak duga saya . sokay .. neylah life kan . macam roda . sekejap kita kat atas , kejap kita dekat bawah . Adat kehidupan .

Macam macam lah problemss ney . Tahu tak tahu tak ? Kalau boleh lah kan , dah lame kot saya humban semua problems neyy dekat Laut Merah sana jauh jauh ! Shuuuuhhhh sshuuhhsh . Jangan lah asyik datang dekat saya jee , datanglah dekat orang lain . Pleaseee ? Awak neyy pun pun . Sedih tauu saya . k gedik kejap nak bercakap dengan pwobleemms *tutup muka guna bantal gary* :3

So , cukuplah cakap pasal menda alah tuh . Sakit hati bila ingat life neyy . Kbye . So next , saya nak bagitahu satu good news and bad news . satu jee , tak banyak . Okay , kita started dengan good news , Intan Farhana (classmate) ajak pergi HK . Bukan Hulu Kampung ! Hong Kong ~~ Okay , geezz god ! Ouh mak :O Apo kono ekh ekaau ajak den poi sano ? Hhaa , al-maklumlah , kita duorang neyy orang nogoi . Negeri Sembilan peace V . Orang satu kampung kan babe ? AND the bad news , saya tak boleh pergi . Oii intan , ekau buat lawok apo ekh ? Jauh teww . Kalau setakat beratus km tuh takpeelah nak pergi , neyy beribu ribu km dol! Nak naik apa ? Rakit ? Bak kata dia , sampai PMR pun tak sampai lagi agaknya ~ Okayy cun leetew amik PMR atas rakit diatas permukaan laut yang tenang aman damai . Baru dapat inspirasi aite ?

Hong Kong , kenapakah terlalu jauh dari Malaysia ? AND kalaulah kita duaorang ada kepak or sayap macam Tinker Bell , dah lama kita terbang guna pixie dust dia thau . sobb sobb ~ konon sedih sangat . Siapa tak sedih , dah kalau ada orang nak sponsor pergi sana tapi saya tak boleh join sekaki ? So , intan pun tak pergilah sekali . Takpeeh takpeh , tunggu dah tinggi sikit , kita pergi tahu ? Pwwoomisee ? Aloo , sep sikit sep sikit sayang :* So , just forget it . Apa apa ? Takdee rezeki leeteww nak pergi kan ?

AND lagi , nak bagitahu budak yang pergi lawatan KL dah tolak pukul 11;00 p.m beberapa minit yang lepas. Sumpah aku tak jealous even aku tak dapat pergi . Lagipun jumaat ney nak naik Genting , Amboii , excited tak tak ? Yealaahh , last pergi masa darjah 6 . Tuh pun tak main sebab nak kejap jee . Malam malam masa tuh dekat KL rumah pakcik , dia ajak jalan jalan . So , jalanlah dekat First World Hotel yang besar gedabak tuh . Malam Genting apa ada ? Mainan mary go round lah apa lah . Untuk kanak kanak bawah umur boleeh aa cite kan ? Saya paling tak sabar nak naik roller coaster . Yealah , dulu nak naik tapi.. tapi apa ? tak cukup tinggi . Bukan tak cukup , cuma tak lepas tinggi yang diizinkan . Apa boleh buat ? Gigit kuku tengok Nana dengan Mae naik sambil terpekik terlolong macam orang kena sawan ~ Actually jealous membuak buak dalam hati neyy .

Haha so sampai disini sajelah coretan si sengal yang sedang bosan dan terluka neyy --" What? Dah malam neyy , Malaysia pun dah kalah bola lawan Bahrain . Neyy semua angkara syahmi si merapu tuh lah. Tehehee . Takpeelah Malaysia , bukan rejeki . So , gtg pirates :* Bye byee ~ Take care and always breathing .

Sincerely ,
Si Gedik